"A zene legyen veled."

Ahogy én csinálom...

Ahogy én csinálom...

A "kicsi" is szólhat jól?

Miért ne. Tudjuk, hogy igen. :)

2017. december 04. - Kalmár Audio

kalmar_audio_a_kicsi_is_szolhat_jol_01.jpg

Több gyártónak is van olyan hangfala, amiben Ø200mm alatti mély, mély-közép hangszórók bizonyítják, hogy szólhatnak jó mélyek a "kicsi" -ből is.
Ebből kiindulva elkezdtem keresni olyan kereskedelembe kapható mély, mély-közép hangszórót, aminek az előzetes számítások után olyan a frekvencia menete, hogy elgondolkodjam egy hozzá illő hangfal elkészítésén. :)
Találtam is egy Monacor -t.:
kalmar_audio_monacor_sph-170.jpg
És az előzetes számítások:
kalmar_audio_a_kicsi_is_szolhat_jol_tfm.jpgkalmar_audio_a_kicsi_is_szolhat_jol_tfp.jpgkalmar_audio_a_kicsi_is_szolhat_jol_gd.jpgAzzal tisztában vagyok, hogy ezzel senki nem fog tarolni egy hangnyomásversenyen és behangosítani sem fog tudni egy "csarnokot" :), de az 50/80Watt teljesítmény, a 90dB érzékenység és a papírforma szerinti mérések szerintem nem rossz adatok egy ilyen kis
(Ø170mm) mély-mélyközép hangszórótól.
kalmar_audio_a_kicsi_is_szolhat_jol_03.jpg
kalmar_audio_a_kicsi_is_szolhat_jol_02.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://hangfaltervezes.blog.hu/api/trackback/id/tr1013415279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása